• وبلاگ : كشكيات
  • يادداشت : عدالت خواهي ؟؟؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    دوست عزيز چيزي كه خطرناكه اينه كه همه اين كارا به اسم خدا و پيغمبر انجام بشه! اگه دوست داشتي يه سري به كتاب مذهب عليه مذهب دكتر شريعتي بزن.

    بر خلاف نظر بمب من فكر مي كنم بايد از نقاط مشترك شروع كرد، استناد به قرآن براي يك لائيك يا غير مسلمان مرجع مناسبي نيست. متاسفم كه دوستان تحصيلكرده ما ديدگاههاي يك بعدي دارند!

    سلام

    از اينكه اينقدر من رو كوبيدي ممنون

    سلام

    ببين به قيافت ميخوره آدم تحصيل كرده اي باشي. قبول. پس تحليلي بحث ميكنيم و ميريم جلو:

    بذار برات قرآن بخونم:

    مضمونش اينه: (دشمن شما كسي نيست جز يهود و نصارا و مشركان)

    اولين دشمن يهوده. من اينو اصلا قبول ندارم كه يهود با صهيونيست فرق ميكنه جفتشون انگل بشريت هستند. فكر نكن فقط صهيونيست قوم يهود رو برتر ميدونه. مطمئن باش يهود هم همين فكر رو داره. اگه قبول نداري برو در يه كنيسه بايست از يهوديا بپرس. عزيز من يهود نسخه محافظه كار صهيونيسته. پاش بيفته دنيا رو به نفعش خودش نابود ميكنه.

    دشمن دوم نصارا هستند ولي نصراني هايي كه باز هم همين يهودياي نجس به انحراف كشيدن. بهشون ميگن مسيحي صهيونيست يا آونجليس. ديوونه ها هنوز منتظر مسيح نشستند تا ظهور كنه.

    دشمن سوم هم مشركان هستند. معني مشرك هم توي سوم دبستان همه ياد گرفتند.

    ببين اينا رو من نميگم قرآن ميگه. اين سه تا دشمن رو خوب بشناس. هر جاي دنيا هر بلوايي برپا ميشه زير سر يكي از اين سه تا دشمنه كه سردمدارشون يهوده.

    پس دوست من، فراموش نكن! يهود دشمن بشريته. فلسطين هم يكي از بزرگترين نمادهاي وحشيگري اين قوم بر ضد بشريته. اگه تاريخ رو خوب بخوني متوجه ميشي هر كشت و كشتار عظيمي كه رخ ميده ردژاي يهود ديده ميشه. قتل عام مسيحيان ارمنستان به دست يهود هيچ گاه از تاريخ پاك نميشه. بيچارگي و مظلوميت فلسطينيان و چچني ها هيچ فرقي با هم نداره. نقطه مشترك اونها پليدي تفكر يهوده

    يا علي

    پاسخ

    دوست عزيز سلام .اولا گفتي به قيافه ات مي خوره که ... نفهميدم قيافه ي من را از کجا ديده اي و آيا قصد داشتي با اين لحن متهورانه سخن از نوع نوشتارم بگويي يا جدا قيافه ام را جايي ديده اي و من خبر ندارم .دوما صحبت از بحث تحليلي کردي . نمي دانم کجاي دنيا پرخاشگري و نژاد پرستي را بحث تحليلي مي نامند و در ضمن وقتي در بحث تحليلي قصد استناد به جايي و منبعي را داري بايد دقيقا مشخص کني که اين منبع کجاست و در کجاي منبع اصلي قرار دارد نه اينکه بگويي قرآن مي گويد ... و به خيال خودت همه را قانع کرده باشي . دوست عزيز از قرآن سخن گفتي بايد بگويم ( و با اين گفتنم به تو ياد بدهم که چگونه مي شود بر جايي استناد کرد ) : خداوند در همين قرآن که نمي دانم از کجايش آن مضمون را پيدا کردي در آيه ي شصت و دوي سوره ي بقره مي فرمايد : (( ان الذين آمنوا و الذين هادوا والنصري و الصابئين من آمن بالله و اليوم الآخر و عمل صالحا فلهم اجرهم عند ربهم ولاخوف عليهم و لاهم يحزنون ))متوجه شدي !!؟ خداوند مي فرمايد : از مومنان و يهوديان و مسيحيان و صابئين کساني که به خداوند و روز باز پسين ايمان آورده اند و نيکوکاري و عمل صالح انجام داده باشند ، پاداششان نزد پروردگارشان است و نه بيمي بر آنهاست و نه اندوهگين مي شوند .توجه کردي دوست عزيز !!؟ آيه ي عربي را برايت آورد که بداني از فعل هاي مضارع در آن استفاده شده و دلالت بر همه ي زمانها دارد حتي بعد از آمدن اسلام عزيز .دوست عزيزم !!! مهم اين نيست که من نوعي مسلمان باشم يا مسيحي يا يهودي و يا به هر مسلک ديگري ، مهم اين است که چقدر نيکوکاري کرده باشم و چقدر صالح باشم . مهم اين است که چقدر عدالت را رعايت کنم .دوست عزيز !!! دشمنان بشريت انسان هاي کج فهم کوردلي هستند که چشمشان را بر روي واقعيت بسته اند و بي آنکه به اطراف خود نگاه کنند به زعم خود فقط پيش مي روند حال آنکه پيکر بي جان بسياري را در اين راه به ظاهر مستقيم لگد مال کرده اند و تفاوتي هم ندارند چه يهودي چه مسيحي و چه مسلمان .صحبت از تاريخ کردي و جنگ و کشتار ها . مي خواهم بدان زماني که نادر شاه به ظاهر بزرگ آنچنان به هندوستان تاخت و همه جا را ويران کرد يهود کجا بود ؟ در کجاي آن دربار جا داشت ؟ مي خواهم بدان چرا ما نادر شاه را بزرگ مي دانيم و انگليسي را که دقيقا همان کار نادر شاه را دوسده بعد انجام داد خونخار ؟ حال آنکه انسان خونخوار خونخوار است و ربطي به مسلک و آيينش ندارد .مي خواهم بدانم حملات وحشيانه ي روسيه به چچن و يا اين نقش پدرخوانده مابانه اي که سيصد سال است براي ايران داشته و دارد چه ارتباطي با يهود دارد ؟ که اين ظلم از زمان تزار ها بوده و بعد در زمان شوروي کمونيست و حالا در زمان روسيه ي دموکرات به ظاهر صلح طلب جريان دارد .دوست عزيز دشمن بشريت نه يهود است نه ترسا و نه بودا و نه مسلمان . دشمنان بشريت زياده خواهان و ظالمان و انسان هاي عصيانگراند .به جاي اينکه چشم هايمان را ببنديم و هرچه را خوردمان داده اند بالا بياوريم قدري بيانديشيم .در ضمن اگر جوابت منطقي و با استدلال بود يا جواب منطقيي خواهي شنيد يا اگر جوابي نداشتم و پيدا نکردم حتما به حرفت ايمان مياورم و اگر سخنت همانند کامنت قبليت بي سر و ته سراسر پرخاشگرايانه بود هيچ جوابي نخواهي شنيد . همين
    + ثاقب 

    سلام ………. اگه يكي امروز به ما بگه بيايد بريد توي يه شهر ديگه زندگي كنيد، خيلي بعيده قبول كنيم، ولي اون آمريكايي‌ها دويست سال پيش بدون حتي هواپيما و حداقل امكانات دست خانوادهاشون رو گرفتن و هزاران كيلومتر با بدترين شرايط از وسط اقيانوس به جايي رفتن كه توش كسي، كسي رو نميشناخت و اصلاً ضمانتي براي هيچ چيز حتي خوراك و پوشاك نبود. اونها با هزار بدبختي و بيچارگي كشورشون رو به جايي رسوندن كه الان هست، ايضاً آلمانيها و ژاپنيها و ......... ما چكار كرديم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نشستيم و نشسته‌ايم تا.............. خوب معلومه كه الان مجبوريم هر روز سرمون رو خم كنيم و براي منافعمون به دامن يكي از اين اقوام چنگ بزنيم و بابتش كلي امتياز بديم (حتي اگر چچن باشه!!!)، ديروز آمريكايي‌ها و اسراييليها بودن، الان روسها و چينيها، فردا ......